MULAKAN MELABUR SEKARANG!!!

Wednesday, July 11, 2012

Simpanan Dalam Pelaburan Untuk Maksimakan PULANGAN

Jika anda simpan di tempat-tempat biasa yang pulangan sekitar 1% ke 3% setahun. Untuk jangkamasa panjang, jumlah dana yang berjaya anda kumpulkan/gandakan sangat sedikit. Ini belum diambilkira kenaikan INFLASI & Peningkatan Kos Perbelanjaan Anda.

Jadi sekiranya anda bercadang untuk menikmati PULANGAN yang maksima dalam simpanan anda untuk jangka sederhana ke jangka panjang, unit amanah boleh menjadi satu keperluan anda SEKARANG.

* Cadangan dalam jadual dibawah amat sesuai kepada anda yang suka menyimpan untuk apa sahaja perancangan kewangan di masa hadapan seperti pergi umrah, beli rumah baru, untuk pendidikan anak-anak dan lain-lain.

Simpanan Bermula Minimum RM1000 dan Tingkatkan Simpanan RM100 Minimum Setiap Bulan Dalam Dana Ekuiti  dan Anggaran Pulangan Untuk Jangka Sederhana Ke Panjang Seperti Di Bawah:
(kaedah ini juga dipanggil Dollar Cost Averaging) https://www.maaklmutual.com.my/document/smartmoves/April280406.pdf
 


Antara PULANGAN dana syariah yang pernah dicapai tahun-tahun sebelum ini.

Untuk Pengetahuan Anda, MAAKL Mutual BHD memiliki PERISIAN tercanggih di Asia Pasifik dalam Pemantaun Perancangan Kewangan.

Ini sangat membantu pelabur & perunding unit amanah memantau dan menguruskan serta pengagihan setiap pelaburan bergantung kepada PASARAN semasa pada ketika itu.
https://www.maaklmutual.com.my/document/smartmoves/july280705.pdf

Untuk Pengetahuan Anda juga, bagi mendapat PULANGAN yang TINGGI, dana ekuiti adalah menjadi PILIHAN pelabur unit amanah. http://maaklmutual-bukhari.blogspot.com/2012/04/pelbagaikan-pelaburan-cara-lebih.html

Sekiranya berlaku kenaikan atau penurunan harga seunit dana, dengan MAAKL Home Office segalanya boleh dilakukan dalam talian. https://www.maaklmutual.com.my/Pages/AUs/Awards/Awards.aspx
https://www.maaklmutual.com.my/Html/07_Online_Switching.htm

Keadaan ini membantu pelabur untuk meraih PULANGAN yang lebih baik

No comments:

Post a Comment